هدف اسنپ مارکت از ایجاد بستری برای خرید آنلاین
نوشته شده توسط : مژده
سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت از ابتدای تاسیس سایت و اپلیکیشن خود تا به امروز هدف های زیادی داشته است. همه ما می دانیم که تمامی شهر ها به خصوص کلان شهر ها دارای الودگی های بسیاری هستند و این الودگی ها به علت تردد خودروهای زیاد و تک سر نشین می باشد. در این بین وقتی نیاز به یک محصول داریم باید با وسایل عمومی نقلیه یا شخصی به هایپر استار های نزدیک خود برویم حالا فکر کنید یک سوپرمارکت اینترنتی وجود دارد که به کاهش خستگی و حمل و نقل هایتان کمک می کند.
همه این موارد را گفتیم تا برسیم به اینکه اسنپ مارکت وقتی اقدام به تاسیس سوپرمارکت اینترنتی خود کرد بزرگ ترین هدف اش این بود که ابتدا به کاهش حمل و نقل های درون شهری سپس به افراد کمک کند تا به راحتی بتوانند مایحتاج مورد نیاز خود را تامین کنند بدون اینکه از خانه بیرون بروند. از دیگر اهداف اسنپ مارکت می توانیم به ارائه کالاهای باکیفیت و قیمت بسیار پایین اشاره کنیم تا هر فردی بهترین ها را نزد خود داشته باشد.
 

جهت دریافت جدیدترین  کد تخفیف اسنپ مارکت و...    به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 

دسته بندی محصولات فروشگاه اسنپ مارکت

فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت دارای دسته بندی جذاب و متنوعی می باشد که با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن آن متوجه خواهید شد. از طرفی با وجود این دسته بندی جذاب و متنوع هر آن چیزی که در آشپزخانه تان به آن نیاز داشته باشید در زمانی کوتاه تحویل خواهید گرفت. اسنپ مارکت در تمامی دسته بندی خود بیش از 5000 کالای متنوع دارد و این بدان معنی است که اگر شما نیاز به یک قارچ داشته باشید چندین نوع همراه با برند و قیمت های متفاوت مشاهده خواهید کرد.
تمامی این تنوع کالاها در دسته بندی های متنوع و گوناگونی مانند لبنیات، ارایشی و بهداشتی، خواروبار و نان، میوه و سبزیجات تازه، مواد پروتئینی، خشکبار دسر و شیرینی، نوشیدنی، کنسرو و غذای اماده، دستمال و شوینده، خانه و سبک زندگی، صبحانه، کودک و نوزاد، تنقلات، چاشنی و افزودنی وجود دارد و با گذاشتن کمی وقت هر آن چیزی که نیاز دارید در زمانی کوتاه درب منزل یا هر نقطه دیگری که ثبت کرده اید تحویل می گیرید.
 
منبع:




:: برچسب‌ها: کوپن تخفیفی اسنپ مارکت ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: